niedziela, 11 września 2016

Hejak Sklejak!

Hejak Sklejak!
Tu Tyna.
Parę lat temu założyłam małego bloga w tematyce fandomu, w którym się wtedy obracałam. Już nie istnieję. Usunęłam go, ponieważ tematy jakie tam poruszałam na początku zupełnie mnie nie interesowały. Starałam się go przebranżowić, ale było to dość nie fair w stosunku do ludzi, którzy go zaobserwowali.

Długi czas uważałam, że moja miłość do pisania umarła śmiercią naturalną. Szczególnie, że teraz nie jest dobry czas na angażowanie się w tak czasochłonne zajęcie. Jednak stwierdziłam, że muszę w końcu zdyscyplinować się i wtedy uda mi się prowadzić go w miarę regularnie.

Więc witajcie w pierwszym poście. Bawcie się dobrze w moim nowym, na razie pustym mieszkaniu. Zachowujcie się grzecznie i zostańcie na dłużej.

Kosiam, Tyna 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Proszę być grzecznym i miłym, bo inaczej będę zła